Rabobank - 'Straks Heb Je Het Nodig'

Did you ever wonder what your (financial) life will look like in a couple of years time? While the economy is growing, Rabobank wants to help the Dutch understand and prepare for the future financial challenges that await them. We teamed up with Rabobank and Ogilvy for the new 'Straks heb je het nodig" campaign and composed, produced and licensed music for the film. Bringing all our skills together in one track is how we get our kicks

CREDITS
Brand: Rabobank
Creative agencies: Ogilvy, Blazhoffski, PKC Paul Postma & Capitola
Media bureaus: PHD, Traffic4U, A friend of Mine
Rabobank: Dorkas Koenen, Heleen Crielaard, Nathalie Scholman en Marianne Bruijn
Music Supervision: Amp.Amsterdam

QUOTES

De muziek eronder is het nummer ‘You Get What You Give’ van New Radicals. Bruijn: ‘Daar zijn we heel blij mee, met deze muziek versterken we onze positionering, het omarmt, is positief, wil vooruit, heeft een sfeer van “we kúnnen het
— Marianne Bruijn, Head of Advertising Rabobank